Vi i Kristiansand ønsker oss flere medlemmer!
Foreningen i Kristiansand er svært aktiv og har rundt 120 medlemmer. Vi ønsker å være et samlingspunkt for jernbanefolk. Legg spesielt merke til at man ikke trenger å være pensjonist for å være medlem, og at ektefelle/samboer kan også kan meldes inn og delta på våre samlinger og aktiviteter.
Vi i Kristiansand ønsker oss flere medlemmer! Read More »






