Forbundsstyremøte, mai 2024
Forbundsstyret i Jernbanepensjonistenes Forbund var samlet til utvidet forbundsstyremøte i Fredrikstad i slutten av mai. I tillegg til forbundsstyremedlemmene deltok medlemsansvarlige i de lokale foreningene. En av hovedsakene var endringene i innkreving av kontingenten. 2024 er første året hvor kontingenten kreves inn av forbundet sentralt, og ikke av de lokale foreningene som tidligere.
Forbundsstyremøte, mai 2024 Read More »

