Vibeke

Forbundsstyremøte, mai 2024

Forbundsstyret i Jernbanepensjonistenes Forbund var samlet til utvidet forbundsstyremøte i Fredrikstad i slutten av mai. I tillegg til forbundsstyremedlemmene deltok medlemsansvarlige i de lokale foreningene. En av hovedsakene var endringene i innkreving av kontingenten. 2024 er første året hvor kontingenten kreves inn av forbundet sentralt, og ikke av de lokale foreningene som tidligere.

Forbundsstyremøte, mai 2024 Read More »

Årsmøte i Osloforeningen

Ikke mindre enn 42 medlemmer hadde funnet veien til Statstilsattes Hus i Oslo den siste dagen i januar. Det var faktisk litt mer enn vi hadde bestilt mat til, men vår venninne i kantina ordnet den saken. Under åpningen av møtet hygget vi oss med et kulturelt innslag av herrene Roy Strandbakke og Vidar Sundbakken fra Toten. Det ble fremført velkjente sanger – noen med omskrevet tekst til jernbanerelaterte temaer. Innimellom kom det også noen artige historier dedikert hjemtraktene deres.

Årsmøte i Osloforeningen Read More »